گراف های تمام نقره ای

پایان نامه
چکیده

رنگ آمیزی گراف یکی از مفاهیم عمیق و کاربردی در نظریه گراف می باشد، که طی سال های اخیر شاهد پیشرفت های بسیاری در آن بوده ایم. پیدایش مفهوم رنگ آمیزی رأسی و معرفی آن عرصه را برای پیشرفت انواع دیگر رنگ آمیزی مانند رنگ آمیزی یالی هموار نمود. یکی از انواع رنگ آمیزی گراف، رنگ آمیزی تمام نقره ای است. رنگ آمیزی تمام نقره ای گراف g یک k-رنگ آمیزی رأسی از g است، بطوریکه برای همه ی رئوس v عضوی از v(g) ، هر رنگ دقیقا یک مرتبه در همسایه های بسته v پدیدار شود. گرافی که دارای رنگ آمیزی تمام نقره ای باشد، گراف تمام نقره ای می گویند. در این پایان نامه سعی کرده ایم تا با بیان تاریخچه مختصر از رنگ آمیزی رأسی، یالی، به بررسی نتایج بدست آمده در گراف های تمام نقرهای و تمام نقره ای مکعبی بپردازیم. همچنین ماتریس و مکعب نقره ای را معرفی و خواص آن ها را بررسی می کنیم.

منابع مشابه

رنگدانه‌های نقره ای آلومینیم در تولید مستربچ های متالیک

امروزه بیشتر پیگمنت های آلومینیوم بر مبنای فرآیند هال ، تکنیک آسیاب گلوله ای مرطوب، تولید می شوند. این فرآیند به دلیل بازدهی بالا و همچنین حذف آسیاب تحت شرایط خشک که فرآیند را بسیار ایمن می سازد، فرآیند مطلوبی است. فرآیند آسیاب گلوله ای مرطوب باعث کاهش اندازه ذرات در حضور یک روان کننده مناسب و یک حلال هیدروکربن آلیفاتیک می شود و پیگمنت های پرکه ای آلومینیوم ایمن تر و بهتری تولید می کند. وقتی بو...

متن کامل

حدس های زیبا در نظریه گراف

به طور قطع، هر آنچه که در ریاضیات مطرح می‌شود الزاماً زیبا نیست. اما با باور به این‏‌که زیبایی در بطن بهترین‌ قسمت‌های ریاضی قرار دارد، تلاش می‌کنیم تا برخی از بهترین حدس‌های مربوط به نظریه‌ی گراف را گردآوری کنیم که با ملاک‌های مختلف زیبایی جور در بیایند.

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه صنعتی اصفهان - دانشکده ریاضی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023